Medarbejdere

Til supportberettigede

Som supportberettiget bruger har du mulighed for at indberette fejl til Aulas support. På denne side kan du læse mere om denne proces, og hvordan du opretter en god fejlrapport.

Forslag til forbedringer af Aula

Hvis du har forslag til forbedrende ændringer i Aula, skal du kontakte din kommunes projektleder for Aula, som koordinerer forslag og ønsker på tværs af kommunens institutioner og kan rapportere forslag til KOMBIT, som igen sørger for kvalificering og prioritering på tværs af alle kommuner.

Oprettelse af fejlmeldinger

Idet der løbende kommer flere brugere på Aula, skal du som supportberettiget håndtere fejlmeldinger for dine kollegaer. Når du opretter en sag – for dig selv eller for din kollega – er det vigtigt, at du giver supporten så mange detaljer om problemet, som du kan. Jo flere oplysninger vi har for casen, jo hurtigere kan vi behandle den og løse problemerne for jer. Du skal derfor vide, hvilken information Aulas support typisk skal bruge for at kunne behandle de sager, der kommer ind.

Læs mere omkring processen for indberetning af fejlmeldinger, og se et eksempel på en god fejlrapport i dokumentet herunder.

Afviste sager

Vær opmærksom på, at supporten udelukkende håndterer tekniske fejl og ikke behandler ønsker til videreudvikling eller spørgsmål til anvendelse. Derfor kan du også opleve, at nogle af dine sager bliver afvist.

Læs mere om hvilke sager der bliver afvist i dokumentet herunder.