Det lokale Aula-projekt
Kommunernes eget Aula-projekt er ansvarlig for den lokale implementering og udbredelse af Aula og for at videreformidle information og materialer fra Aula. I den forbindelse har alle kommuner udpeget en projektleder, der er ansvarlig for kommunens udførelse af opgaver med implementering.
De kommunale projektlederen har adgang til det digitale projektstyringsværktøj KLIK, som Netcompany holder vedlige med opgaver og deadlines. I KLIK kan både kommuner og Aula-projektet altså hele tiden følge med i hvor langt i processen kommunen er.
De opgaver som kommunerne skal løse i forbindelse med implementeringen er beskrevet i Aulas implementeringshåndbog. Desuden kan projektledere og andre i kommunerne hente hjælp i materialer.
En af de væsentlige opgaver i kommunerne er at få lavet den lokale anvendelsesstrategi. Det kan du læse mere om på siden Anvendelsesstrategi.
For at finde inspiration til det lokale arbejde med det gode skole-hjem-samarbejde, kan du klikke her.
For information om hvem der får adgang til Aula, klik her.